برای کاهش وزن در روز باید چند کالری مصرف کنیم ؟

2 ماه پیش
برای کاهش وزن در روز باید چند کالری مصرف کنیم

برای کاهش وزن در روز باید چند کالری مصرف کنیم ؟

برای لاغر شدن، باید از مقداری که می خورید کم کنید ولی نه خیلی زیاد.

اگر سعی کنید کالری بسیار زیادی کم کنید، در نهایت اصلأ وزن کم نمی کنید. وقتی به شدت کالری مصرفی را کم کنید، سوخت و ساز شما کند می شود تا با سطح پایین کالری های دریافتی انطباق پیدا کند.

به علاوه، احتمالا نمی توانید مدتی طولانی به برنامه ی خود ادامه دهید، زیرا تمام وقت گرسنه اید. در این بخش به شما کمک می کنیم که برای تأمین کالری مورد نیاز خود راه اعتدال پیش بگیرید. غذای زیاد تنها دلیل چاقی نیست؛

ورزش نکردن هم یکی از عوامل است. بنابراین وقتی به رژیم فکر می کنید، باید کاهش کالری و افزایش فعالیت را با هم در نظر بگیرید.

نکته مهم 

برای لاغر شدن میزان کالری مصرفی خود را به شدت کم نکنید؛ این راهکار نتیجه ای منفی دارد.

بدن شما برای محافظت از وزن معمول شما برنامه ریزی شده، بنابراین وقتی کالری به شدت کم شود تا کمتر از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری در روز میزان سوخت و ساز بدن طوری تنظیم می شود که کالری کمتری بسوزانید.

در صورتی که ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کالری روزانه به بدن نرسانید سریع تر لاغر نمی شوید.

خوشبختانه، هنگامی که گاه گداری پرخوری می کنید، بدن شما کالری های اضافه را سریع تر می سوزاند و همواره برای حفظ وزن طبیعی شما تلاش می کند.

راه حل چیست ؟

از آنجا که تقریبا در هر نیم کیلوگرم و ۷ روز در هفته ۳۵۰۰ کالری وجود دارد، می توانید برای کاهش تقریبا نیم کیلوگرم در یک هفته (۵۰۰ = ۳۵۰۰
. ۷ ) مصرف کالری روزانه ی خود را تا ۵۰۰ کالری کم کنید.

برای کاهش ۷۰۰ گرم، باید ۷۵۰ کالری در روز کم کنید. کاهش ۱ کیلوگرم در هفته به معنای حذف ۱۰۰۰ کالری در روز است.

کاهش وزن سریع عموما به افزایش وزن مجدد و رژیم نامنظم می انجامد. داستان لاک پشت و خرگوش را به خاطر بیاورید:

آنکه آهسته و پیوسته میرود، مسابقه را می برد.

ببنید چگونه مریم وزن کم کرده

ببینید چگونه این دستورالعمل ها بر برنامه های کاهش وزن مریم تأثیر می گذارد.

او پس از تعیین مقدار کالری مورد نیازش در روز، برای حفظ وزن فعلی، متوجه شد که به مصرف حدود ۲۴۷۲ کالری در روز نیاز دارد.

مریم باید برای کاهش ۵۰۰ گرم در هفته، روزانه ۵۰۰ کالری کمتر دریافت کند، و میزان دریافت کالری برای کاهش وزن را به ۱۹۷۲ کالری برساند.

برای کاهش ۷۰۰ گرم در هفته، میزان کالری دریافتی او ۱۷۲۲ کالری میشود (۱۷۲۲ = ۷۵۰-۲۴۷۲).

تلاش برای کاهش ۱ کیلوگرم در هفته به این معناست که سهم کالری دریافتی مریم به ۱۴۷۲ کالری کاهش یابد. این مقدار، با اینکه بی خطر است، ممکن است برای نیازهای فردی مریم بسیار کم باشد.

کمک به کاهش کالری – چگونه ؟

شما میتوانید در کنار تمام کار هایی که برای کاهش کالری نجام میدهید از دمنوش لاغری نیوشا هم استفاده لازم را ببرید. دمنوش های به شما کمک میکنند متابولیسم بدن شما افزایش پیدا کند و به صورت طبیعی کالری بسوزانید.

لطفا امتیاز دهید
0

دیدگاه شما

5 + 13 =

بدون دیدگاه

    تماس با ما