چگونه از کار های ناسالم اجتناب کنیم ؟

2 سال پیش
چگونه از کار های ناسالم اجتناب کنیم

چگونه از کار های ناسالم اجتناب کنیم ؟

اهداف بهداشت ناسالم بسیار شایع هستند. اهداف سلامت بد اغلب شامل تمرکز بیش از حد بر نتیجه و نه به اندازه کافی در روند سلامتی است.
اهداف بد شامل تلاش برای از دست دادن مقدار زیادی وزن در یک دوره زمانی کوتاه یا آموزش برای یک ماراتن بدون اختصاص زمان کافی است.
اگر این کارها را ادامه دهید، معمولا به افزایش وزن کمک می کنند. انتخاب یک رژیم غذایی محکم که اهداف شخصی شما را برآورده نمی کند، نمونه ای دیگر از هدف سلامتی ناسالم است.
برای جلوگیری از اهداف بهداشتی ناسالم، باید بیشتر به روند سلامتی توجه داشته باشید.
توجه خود را به تغییرات کوچک در رفتار تغذیه و تناسب اندام خود متمرکز کنید که به شما امکان می دهد به تدریج به سمت اهداف کلی سلامت خود حرکت کنید.

اعتدال به جای کمال

اعتدال غذایی

به عنوان یک کمالگرا در اهداف بهداشتی شما ممکن است مانع پیشرفت شما شود.
اگر سعی کنید در رژیم غذایی جدید و عادات غذایی خود کامل شوید، ممکن است به سختی به خودتان برسید که کاملا رژیم بگیرید. در عوض، به دنبال پیشرفت های متوسط یا کوچک در رژیم غذایی خود باشید و سعی کنید به آنها بچسبید.

رژیم غذایی منفی و تاثیر بر زندگی شخصی.

رژیم ناسالم

شما ممکن است بخواهید رژیم غذایی جدید خود را دوباره ارزیابی کنید، زیرا این امر شما را متوقف می سازد که زندگی شما را که می خواهید هدایت کنید. اگر رژیم غذایی جدید شما را از شرکت در رویدادهای اجتماعی با دوستان و خانواده متوقف کند، شاید شما باید اهداف رژیم غذایی خود را تغییر دهید تا بتوانید زندگی اجتماعی داشته باشید.

بخواطر یک برنامه ورزشی ارتباط اجتماعی را لغو نکنید

برنامه ورزشی

لغو بسیاری از رویدادهای اجتماعی با دوستان و خانواده برای رفتن به ورزشگاه ممکن است نشانه ای از اهداف ورزشی ناسالم باشد.
قدرت ارتباطات اجتماعی با دوستان و خانواده عامل مهمی در سلامت شماست. اطمینان حاصل کنید که برای رفتن به ورزشگاه فداکاری نکنید، زندگی اجتماعی سالم داشته باشید، زیرا شما به هر دو روابط اجتماعی و یک شیوه زندگی فعال برای سالم نیاز دارید.

آیا ورزش را به عنوان یک فرم جبران خسارت برای خوردن انجام میدهید ؟

ورزش و خودرن

شما باید ورزش کنید، بنابراین می توانید کلوچه ها، چیپس ها یا سایر مواد غذایی ناسالم مصرف کنید. یک برنامه ورزشی که در اطراف جبران عادت های غذا خوردن است، شما را سالم تر خواهد ساخت. در عوض، شما باید روی رژیم سالم و رژیم سالم و یک تمرین منظم تمرکز کنید.

در صورت عدم اطمینان در مورد اهداف بهداشتی خود، به پزشک مراجعه کنید.

اهداف بهداشتی

برای مشاوره در مورد اهداف بهداشتی ویژه ای که برای شما سالم است از دکتر خانوادگی خود بخواهید.
در گفتگو با دکتر خود، اهداف بهداشتی مشخص و قابل اندازه گیری را که برای شما معنی دار هستند تعیین کنید.
از دکتر خود بپرسید: “من بسیاری از افراد را می بینم که رژیم های گیاهی دارند. آیا فکر می کنید این کار برای من کار خواهد کرد؟ ”
پرس و جو: “چقدر باید هر هفته هر هفته اگر من می خواهم از دست دادن وزن در تابستان؟”
به عنوان مثال، اگر می خواهید تا تابستان یک فاصله مشخص را بپوشید، از این به عنوان نقطه شروع برای تنظیم اهداف خود استفاده کنید.
اهداف تعیین شده باید مشخص باشند و شما باید بتوانید در طول زمان پیشرفت خود را اندازه گیری کنید

تمرکز بیشتر بر عادات غذا خوردن

تمرکز غذا خوردن

اگر می خواهید وزن کم کنید، ممکن است وسوسه شوید یک رژیم کاملا جدید را از ابتدا شروع کنید. با این حال، حرکت به یک رژیم کاملا جدید اغلب منجر به شکست می شود. در عوض، تمرکز بر بهبود رفتارهای غذایی خاص است که میتواند باعث کاهش قابل توجه وزن شود:
به جای خوردن در مقابل تلویزیون، غذای ذهنی را امتحان کنید. شما ممکن است غذای بیش از حد مصرف کنید زیرا شما به جای تمرکز بر روی غذا، در حال غذا خوردن هستید، در حالی که “فاصله” دارد. سعی کنید فقط غذا بخورید و توجه داشته باشید که ممکن است به شما کمک کند که کمتر بخورید.
متوقف کردن غذا در اواخر شب. خوردن خیلی زود درست قبل از خوابیدن موجب افزایش وزن می شود. اگر می خواهید وزن کم کنید، این یک عادت مهم برای تغییر است.
اجتناب از صرف صبحانه. اگر صبحانه را از بین ببرید، ممکن است ناهار بخورید، که سبب افزایش وزن می شود. مهمتر از همه، شما باید صبحانه بخورید چون سطح قند خون شما در صبح کم است و قند خون برای عملکرد مغز و عضلات مناسب است. وقت خود را برای لذت بردن از صبحانه آرام و تحمل کنید، که در بلند مدت باید به شما در کاهش وزن کمک کند.
یخچال خود را با میوه های سالم، سبزیجات و دانه های سالم ذخیره کنید. اگر خود را با غذاهای سالم محاصره کنید، به احتمال زیاد برای گزینه های ناسالم دست خواهید یافت.

0

دیدگاه شما

14 + 1 =

بدون دیدگاه

تماس با ما