چگونه مدیریت اضطراب جدایی بزرگسالان

2 سال پیش

چگونه اضطراب خود را درمان کنیم ؟

اختلال اضطراب جدایی اضطراب (ASAD) می تواند مشکلات اجتماعی و شغلی قابل توجهی را ایجاد کند.
در عین حال، ممکن است دچار افسردگی شدیدی باشید که می تواند از کیفیت کلی زندگی شما خارج شود و می تواند زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد.
با این حال، شما می توانید این احساس اضطراب را با تحقق اندیشه های منفی و تمرین تکنیک های مختلف مقابله با آنها را مدیریت کنید.

در مورد علائم ASAD اطلاعات کسب کنید

چگونه اضطراب خود را درمان کنیم

اگر می دانید یا فکر می کنید که ASAD دارید، می توانید به دانستن علائم آن کمک کنید.
هنگامی که شما می توانید این علائم را تشخیص دهید، می توانید متوجه شوید که ترس های شما به واسطه شرایط به جای واقعیت به وجود آمده است.
اگر علائم زیر را دارید با پزشک خود در مورد ASAD صحبت کنید :
مشکل رفتن یا دور بودن از خانه
اضطراب و افسردگی شدید هنگامی که شما دور از عزیزان خود هستید
حملات هراس، گریه، و نوسانات شدید خلق و خوی
امتناع از تنهایی یا بدون عشق تو
نگرانی بیش از حد که یکی از عزیزان شما صدمه دیده باشد
علائم فیزیکی مرتبط با هر یک از موارد فوق شامل سردرد، حالت تهوع و معده می باشد

پیوستن به گروه پشتیبانی

گروه پشتیبانی

پیوستن به یک گروه پشتیبانی به شما این امکان را می دهد که با دیگران ارتباط برقرار کنید که همانند شما هستند.
این می تواند مفید باشد برای صحبت با اعضای گروه پشتیبانی در مورد تجربیات خود و آنچه که آنها انجام داده اند برای مدیریت وضعیت خود را.
با پزشک خود در مورد پیدا کردن گروه پشتیبانی در منطقه خود، مانند اتحاد ملی در مورد بیماری روحی یا انجمن اضطراب و افسردگی ایران، صحبت کنید.

با یک درمانگر صحبت کنید

صحبت با درمانگر

درمانگر ممکن است بتواند از طریق نگرانی و اضطرابهای شما کمک کند.
درمانگر ممکن است همچنین بتواند به شما تکنیک های بیشتری را ارائه دهد که می توانید از آن برای آرام کردن خود استفاده کنید.
شما می توانید از پزشک خود بخواهید تا یک درمانگر که متخصص در درمان ASAD است توصیه شود.

افکار منفی خود را شناسایی کنید

افکار منفی

وقتی که از طرف دوستتان دور هستید، از افکار، فرضها و باورهای منفی که به سر شما می آیند توجه داشته باشید.
آنها را بنویسید یا آنها را به کسی مانند یک درمانگر یا دوست نزدیک بگویید. دانستن اینکه چه نوع افکار منفی ممکن است شما انتظار داشته باشید می تواند به آنها کمک کند.
نگه داشتن یک مجله روزانه می تواند به شما کمک کند که عادت داشته باشید که افکار و احساسات خود را ثبت کنید.

افکار منفی را با مثبت جایگزین کنید

افکار مثبت

هنگامی که شما این افکار منفی را شناسایی کرده اید، آن ها را با مثبت جایگزین کنید یا باورهایی را که احساس می کنید را رد کنید.
کنترل افکار منفی شما و جایگزینی آنها با مثبت ممکن است به شما آرامش بخشید.
به عنوان مثال، اگر شخص دوست داشتنی شما برگردد و فکر کنید “ممکن است او هرگز او را نبیند،” این تفکر منفی را با یک مثبت جایگزین کنید، مثلا: “زمانی که از کار خود به خانه میروم، او را ببینم. ما شام را با هم بخوریم و فیلم تماشا کنیم. ”
درمان شناختی-رفتاری (CBT) یک برنامه درمان برای افسردگی و / یا اضطراب است که ممکن است به شما در جایگزینی افکار منفی با مثبت کمک کند. از پزشک یا درمانگر خود درباره شروع درمان مطلع شوید.

خودتان را از افکار منفی جدا کنید

جدایی از افکار منفی

هنگامی که شما احساس اضطراب می کنید و فکر می کنید افکار منفی فکر کنید، تنها احساس اضطراب می کنید. برای حفظ خودداری از درک افکار منفی، خودتان را منحرف کنید:
مشارکت در یک فعالیت مانند سرگرمی که لذت می برید
تمرکز بر تکمیل کار یا کارهای خانگی
پیاده روی یا ورزش

0

دیدگاه شما

19 + 16 =

بدون دیدگاه

تماس با ما