بهترین غذا ها برای لاغری ? – چربی سوزی سریع

2 سال پیش
بهترین غذا ها برای لاغری

بهترین غذاهای چربی سوز برای لاغری سریع

بهترین های چربی سوز

انتخاب غذاهای چربی سوز و غذا خوردن سالم یک راه قدرتمند برای از دست دادن وزن است.
با خوردن 20 غذای کم چرب به طور منظم، وزن شما در سریع ترین زمان ها کم میشود.

20 تا از بهترین غذاهای چربی سوز برای کاهش وزن سریع

بادام  و سایر آجیل ها (حدود 24 آجیل) به اندازه کافی برای کاهش اشتها و میل شما و ایجاد عضله کافی هستند.
برای اضافه کردن آنها به رژیم غذایی، می توانید آجیل های خرد شده را به سالاد خود اضافه کنید، غلات، کره بادام زمینی ساده، ماست یا بستنی خود را هم مصرف کنید.

لوبیا و حبوبات

لوبیا، نخود، سویا، لوبیای خام، لوبیای سفید، لوبیا سیاه یکی از بهترین غذاهای چربی سوز هستند، آنها دارای پروتئین، کربوهیدراتهای پیچیده، آنتی اکسیدان ها و آهن هستند که همچنین سریع وزن کم می کنند.

مزایا آن ها شامل ساخت عضلات، کمک به چربی سوزی، تنظیم هضم.
چگونه می توانید آنها را اضافه کنید – یک دسته بزرگ از انواع آن ها را خورد کرده و در سالاد مصرف کنید و یا در انواع غذا های مصرفی روزانه بگنجانید.

محصولات لبنی

شیر، ماست، پنیر (بدون چربی یا کم چرب) غذاهای بزرگ چربی سوز هستند. کلسیم شاید یکی از قوی ترین مواد سوزاندن چربی باشد که باعث کاهش وزن می شود.
همچنین از تشکیل چربی جلوگیری می کند و استخوان های قوی ایجاد می کند.
این در فراوانی در غذاهای لبنی دیده می شود.

تخم مرغ

تخم مرغ دارای پروتئین بالا هست که از بدن شما برای ساخت عضله پشتیبانی می کند.
در حال حاضر مطالعات نشان می دهد که با خوردن یک یا دو تخم مرغ روزانه کلسترول شما افزایش پیدا نخواهد کرد و این خوب است و نشان میدهد می‌توان هر روز 1 یا 2 تخم مرغ میل کرد.
تخم مرغ های دارای ویتامین B12 غنی هستند که به کاهش سریع وزن کمک کند.

چای سبز

چای سبز با داشتن آنتی اکسیدان Epigallocatechin Gallate، یکی از بهترین نوشیدنی های چربی سوز است.
این میزان چربی کبد شما را کاهش می دهد و خطر ابتلا به سرطان را نیز کاهش می دهد.
چای سبز متابولیسم و سم زدایی شما را تقویت می کند، و بدن شما را به معنای واقعی به یک چربی سوز تبدیل میکند.
اگر شما می خواهید کاهش وزنی سریع داشته باشید حتما در روز از چای سبز و دمنوش لاغری نیوشا که حاوی چای سبز است مصرف کنید.

بری ها

خانواده بری ها یکی از محبوب ترین چربی سوز های استفاده شده در رژیم های غذایی هستند، آنها شناخته شده برای بهبود طعم و جلوگیری و یا کاهش میل استفاده میشوند.
آنها غنی از فیبر و پکتین هستند که باعث می شود تا شما طولانی تر احساس سیری کنید.
شما سریع وزن را از دست خواهید داد، زیرا به طور طبیعی کل کالری که مصرف می کنید را کاهش می دهید.
بری ها شامل : توت فرنگی – آلبالو – چای ترش – کرن بریبلوبری

کره بادام زمینی

کره بادام زمینی به طرز شگفت انگیزی یک غذای چربی سوز است که به شما کمک می کند سریع وزن خود را از دست بدهید، این مقدار چربی های یکنواخت سالم است که باعث افزایش تستوسترون، ساخت عضلات و چربی سوزی می شود.
البته، شما باید آن را در آرامش بخورید، 3 قاشق غذاخوری در روز فقط کره بادام زمینی طبیعی بدون شکر اضافه شده توصیه می شود.

ماهی چرب

خوردن ماهی مانند ماهی قزل آلا، ماهی تن، ماهی خاویاری که حاوی پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 است، باعث کاهش وزن چربی بدن نیز خواهد شد، ماهیچه ها را تقویت می کند، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند و باعث چربی سوزی می شود.

کشک

کشک برای ساخت عضله استفاده می شود. کشک دارای بالاترین مقدار پروتئین برای ساخت عضله است و شامل حداقل مقدار کالری از هر گونه مواد غذایی است که شما همیشه می توانید پیدا کنید.
این کمک می کند تا سریع وزن خود را از دست بدهید زیرا بدن شما باید انرژی بیشتری برای هضم پروتئین مصرف کند.
اکثر مردم پودر پروتئین آب پنیر را در یک ترکیب غذایی استفاده می کنند.

اسفناج و سبزیجات سبز

سبزیجات بسیار کم کالری و دارای فیبر بالا، ویتامین ها، مواد معدنی هستند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند.
فیبر به شما کمک می کند تا احساس خوبی داشته باشید، بنابراین شما کمتر میخورید و وزن کم کنید.

جو دوسر

یک منبع غنی از فیبر است که به شما کمک می کند تا طولانی تر از سایر غذاهای دیگر احساس سیری کنید.
مطالعات نشان داده اند که بلغور جو دوسر نیز در تثبیت سطح قند خون کمک می کند.
این بدان معنی است که شما برای مدت طولانی سیر خواهید بود.

دانه های کامل

فیبر در تمام دانه ها، سطح انسولین را پایین نگه می دارد، بنابراین بدن شما از ذخیره چربی ها جلوگیری می کند.
کووینوا، برنج قهوه ای، دانه غلات غنی از فیبر و همچنان نگه داشتن شما در حالت سیری برای مدت طولانی است.

دانه کتان

دانه کتان دارای امگا 3 بسیار زیاد است، فیبر که باعث می شود شما احساس سیری بیشتری داشته باشید و برای مدت طولانی احساس سیری کنید.
مطالعات نشان داده است که دانه کتان دانه غنی از لیگناها است که مواد مغذی برای چربی سوزی طبیعی است.
دانه کتان کربوهیدرات بسیار کمی دارد.

سرکه سیب

مصرف شربت سیب سرکه قبل از وعده غذا ممکن است به کاهش قند خون کمک کند، آنزیم هایی که در بدن شما ایجاد می شوند، باعث کاهش چربی می شوند.
من توصیه می کنم سرکه ACV و روغن زیتون را به عنوان سس بر روی سالاد خود استفاده کنید.
ACV برای افرادی که می خواهند سریع وزن را کاهش دهند، محبوبیت زیادی به دست آورده است.

گریپ فروت

خوردن غشاء سفید گوشتی گریپ فروت به کاهش سطح انسولین کمک می کند، قند خون و متابولیسم را تنظیم می کند؛

سیب و گلابی

یک سیب در روز کمک می کند تا چربی سوزی انجام شود.
این میوه ها حاوی مقادیر بسیار بالایی از فلاونوئیدها هستند که یک ماده شیمیایی بلاست که باعث افزایش میزان چربی سوزی بدن می شود که باعث کاهش سریع وزن می شود.

سیر

سیر در آلسیسین غنی از مطالعات مواد چربی سوزی نشان می دهد که آن به کیفیت محافظتی برای سلول ها کمک می کند که آنها را ذخیره سازی کند و چربی سوزی را افزایش دهد.
یکی از راه های سیر کردن من این است که با خرد کردن و گسترش آن بر روی نان یا با عسل مخلوط کنید و سپس آن را خام بخورید.
اگرچه باید بگویم بوی آن گاهی اوقات می تواند ناخوشایند باشد به خصوص برای کسانی که در اطراف شما هستند، اما مزایای آن ارزشش را دارد.

دارچین

دارچین برای کمک به کنترل سطح قند خون مصرف میشود و ممکن است به شما کمک کند که مصرف سیگار را هم کاهش دهید.
سینامالدئید موجود در دارچین یک تقویت کننده متابولیسم خوب و چربی سوز است.

خب! حالا شما مالک آن هستید! همانطور که وعده داده شده 20 تا از بهترین غذای چربی سوز که به شما کمک می کند تا سریع وزن کم کنید را معرفی کردیم.
در حال حاضر کار شما این است که حداقل دو بار از هر نوع در رژیم غذایی خود بخورید.
مطمئن شوید که آنها را به لیست خرید خود اضافه کنید هر هفته.

slimtea-ola.com.au

0

دیدگاه شما

چهار × 5 =

بدون دیدگاه

تماس با ما