چرایی استفاده از دمنوش لاغری ؟

7 روز پیش
چرایی استفاده از دمنوش لاغری

چرا دمنوش هاي لاغري نیوشا ؟

استفاده منظم از دمنوش هاي لاغری موجب می شود کالری های اضافه در بدن کاهش پیدا کند و در نتیجه شما را به وزن ايده آلتان خواهد رساند.

از دیگر خواص این گیاهان لاغری می توان به موارد زير اشاره کرد :

موجب کاهش کلسترول مضر خون ميشود و حالت ضد باکتریايي دارد، سيستم گوارش را ضد عفوني كرده و پوست را شفاف ميسازد.

طبق مطالعات طب سنتي، امروزه گیاهان دارويي يكي از عوامل قوي ضد سرطان به حساب مي ايند.

اين محصولات داراي چاي سبز نيز مي باشند و چون چای سبز حاوی ماده ای به نام فلورین است، منجر به سفت شدن مینای دندان می شود.

شما با در اختيار داشتن اين دمنوش ها می توانید با هزینه مناسب به اندام دلخواه خود برسید.اين محصولات این امکان را به شما می دهند که در خواب نيز چربي سوزي داشته باشيد.

از مهمترین ویژگی مثبت این دمنوش هاي گیاهی که می توان به آن اشاره کرد كه هیچ گونه عارضه ای برای شما در بر نخواهند داشت.

نکات مهم مصرف

متابولیسم بدن صبح‌ها، آهسته است؛ برای جبران باید صبحانه‌ی کاملی مصرف کنید.

پژوهش ها نشان داده افرادی که صبحانه نمی خورند، چربی و غذاهای پرکالری، بیشتر در بدنشان جذب و چاق می شوند.

کاملا ثابت شده که کسانی که یه صبحونه کامل رو مصرف میکنن، خیلی کمتر از افرادی که این وعده رو حذف میکننن، دچار اضافه وزن میشن. درسته که شما کالری های یه وعده رو حذف کردین ولی در طول روز از منابع غذایی ناسالم جبرانش میکنین!

یه صبحونه کامل مانع پرخوریتون در طول روز میشه.

ضمنا بعد از یه شب کامل محرومیت بدن از مواد غذایی (و کم شدن متابولیسم بدن) صبحونه سیستم متابولیسمو مجددا فعال میکنه.

بنابراین اگه به دنبال کاهش چربی های اضافی تون هستین، حداکثر تا ۴۵ دقیقه بعد از بیدار شدن از خواب صبحونه بخورین.

چقدر پیاده روی کنیم تا چربی سوزی داشته باشیم؟

برای کاهش وزن خوب است که تقریبا هر روز ۳۰ تا ۹۰ دقیقه پیاده روی تند بکنید. می‌توانید بعضی روزها بیشتر و بعضی روزها کمتر پیاده روی کنید، اما به‌طور کلی باید حداقل ۱۵۰ دقیقه (دو ساعت و نیم) در هفته پیاده روی کنید.

البته می‌توانید زمان پیاده روی‌تان را به بخش‌های ۱۰ دقیقه‌ای یا بیشتر تقسیم کنید.

وقتی بعد از گرم کردن بدن به مدت ۳۰ دقیقه تندتر و بی‌وقفه پیاده روی می‌کنید، چربی بیشتری می‌سوزانید. اگر پیاده روی را تازه شروع کرده‌اید، اوایل کار زمان‌های کوتاه‌تری پیاده روی کنید و سپس به‌طور تدریجی و پیوسته این زمان را افزایش بدهید.

شاید هم بهتر باشد در آغاز، یک روز در میان پیاده روی‌ کنید و هربار به زمان پیاده روی خود بیفزایید.

لطفا امتیاز دهید
0

بدون دیدگاه

تماس با ما