چگونه در زمان بیماری از زمان لذت ببریم ؟

2 سال پیش
چگونه در زمان بیماری از زمان لذت ببریم

چگونه در زمان بیماری از زمان لذت ببریم ؟

بیمار بودن می تواند یک زمان دشوار باشد. ممکن است احساس نکنید که در روز مریض زیاد کار کنید اما فعالیت های کمی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا بیشتر از آن استفاده کنید.
یک روز بیمار می تواند یک فرصت عالی برای استراحت و تمرکز روی سلامت شما باشد.
روز را برای خود بیاورید و تمرکز کنید بر چیزهایی که شما از بیماری خود بهبود می یابید.

تمرکز

مدیتیشن

مدیتیشن برای کاهش استرس و اضطراب نشان داده شده است که به نوبه خود می تواند منجر به بهبود عملکرد سیستم ایمنی و سلامتی شود.
اگر به اندازه کافی احساس می کنید، سعی کنید یک جلسه مدیتیشن خوب داشته باشید و از مزایایی که می توانید به دست آورید لذت ببرید.
در اینجا چند راه آسان برای شروع وجود دارد:
نفس عمیق بکشید و تمرکز خود را بر این تنفس ها حفظ کنید. اگر ذهن شما سرگردان باشد، تمرکز خود را بر روی تنفس خود قرار دهید.
بدن خود را بررسی کنید و متوجه شوید که هر قسمت احساس می کند. اگر شما هر گونه ناراحتی یا تنش را پیدا کنید، می توانید آنها را تصور کنید که احساس آرامش بیشتری می کنند.
خواندن یا گوش دادن به عبارتی مهم، شعر یا ترانه. چند لحظه ای را به خاطر می آورید که معنای آن برای شما مناسب است.

خنده

خنده

اگرچه ممکن است احساس خوبی نداشته باشید، برخی از خنده ها می توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کنند و ممکن است شما را بهتر احساس کنند.
خنده نشان داده است که سطوح استرس را کاهش می دهد و بدن شما را به سلول های قاتل تبدیل می کند که از سلول های مهاجم مبارزه می کنند.
تماشای فیلم خنده دار و یا نمایش تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید.
گوش دادن به یک نمایش کمدی و یا پادکست کمدی مورد علاقه خود را.
کتاب بخوانید که همیشه باعث خنده شما می شود.

با یک دوست یا یکی از دوستانتان صحبت کنید

دوست

از بعضی از وقت آزاد خود برای تماس با کسی که دوست داری با چت صحبت کنی استفاده کن.
با داشتن یک گفتگوی بزرگ با دوستان یا اعضای خانواده ثابت شده است که سطوح اکسیتوسین را افزایش می دهد که می تواند برای بهبود و سلامت مفید باشد.

کاری را که دوست داری انجام بده

آهنگ

در طول روز مریض، کمی وقت خود را برای خود بگذرانید و برخی از فعالیت های سبک را که لذت می برید انجام دهید.
این می تواند ذهن شما را در معرض بیماری قرار دهد و می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد. برخی از نمونه های زیر را امتحان کنید تا روز بیمار خود را لذت بخش تر کنید:
گوش دادن به موسیقی
بازی ویدیویی بازی کنید.
اگر به اندازه کافی احساس کردید هنر یا هنر مورد علاقه خود را انجام دهید.
یک تعطیلات آینده را برنامه ریزی کنید.

فعالیت های سبک انجام دهید

فعالیت

ممکن است بخواهید در حین روز بیمار سعی کنید تمرین کنید. در صورت تمرین، به آنچه بدن شما به شما می گوید گوش دهید.
اگر این کار را نکنید، کار را تمام نکنید و اگر بدتر شدید، متوقف شوید.
ورزش های سبک می تواند بعضی از علائم مانند احتقان را کاهش دهد.
تمرین خوب است اگر علائم شما فقط آبریزش بینی، گرفتگی و یا عطسه باشد.
ورزش کنید اگر علائم سینه دارید مانند سرفه، خس خس سینه، تب و یا عضلات.
بلافاصله ببندید اگر شروع به احساس بدتر کنید.

کمی استراحت کن

استراحت

احتمالا اگر بیمار هستید، احساس خستگی می کنید. در صورتی که احساس خوبی نداشته باشید، سطح انرژی می تواند کاهش یابد و شما ممکن است احساس خواب در روز مریض کنید.
این یک پاسخ ایمنی طبیعی است و خواب نیاز به سلامتی دارد.
از روز مریض خود به عنوان فرصتی برای از دست دادن خواب خود استفاده کنید و احساس خوبی داشته باشید.
همانطور که در طول روز نیاز دارید، خیلی دیر شده باشید.
سعی نکنید دیر بمانید. به رختخواب زود بیا و بقیه را ببینی.

 

wikihow.com

0

دیدگاه شما

دوازده − 4 =

بدون دیدگاه

تماس با ما