معرفی حرکات ورزشی برای کاهش وزن

2 ماه پیش
معرفی حرکات ورزشی برای کاهش وزن

معرفی حرکات ورزشی برای کاهش وزن

شما می توانید حرکات ورزشی برای کاهش وزن را بدون رفتن به باشگاه و تنها در خانه انجام دهید این امر با استمرار در پیروی منظم و بدون فاصله از برنامه تمرینی شما امکان پذیر است.

برای شروع فرآیند لاغری در ابتدا باید سبک زندگی خود را تغییر دهید با انجام حرکات ورزشی ساده شروع کنید و در کنار ورزش مراقب رژیم غذایی تان هم باشید تا نتیجه بهتری بگیرید.

نکات مهم در انجام حرکات ورزشی لاغری

در ابتدا باید برنامه حرکات ورزشی خود را به طور منظم، روزانه و بدون وقفه انجام دهید.

این حرکات ورزشی باید حداقل 60 دقیقه در هر روز باشد تا کاهش وزن مشهود باشد.

برای کاهش وزن خود از صبحانه غافل نشوید چرا قند خونتان را از اول روز تنظیم می کند.

برای کاهش وزن علاوه بر انجام حرکات ورزشی رژیم غذایی نیز باید کنترل شود بدین صورت که شما می بایست غذاهایی را با میزان کالری و چربی پایین را مصرف کنید سپس الگوی غذایی خود را همانند برنامه حرکات ورزشی تان ثابت نگه دارید.

اگر زمان کافی برای ورزش کردن ندارید یا نمی توانید ورزش کنید، فعالیت های روزمره تان را افزایش دهید و به آن ها سرعت ببخشید.

از رفتن به فست فود بپرهیزید و خواب کافی (در طول شبانه روز 8 ساعت) داشته باشید چرا که استراحت کافی موجب افزایش متابولیسم و سلامت بدن می گردد.

چقدر زمان نیاز است تا حرکات ورزشی لاغری اثر کند

روند لاغری از فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است، با این حال کاهش شدید کالری در رژیم غذایی و افزایش سطح فعالیت می تواند در هفته های اول کاهش وزن مشهودی را در پی داشته باشد، علت این کاهش اولیه وزن در حقیقت پایین آمدن سطح آب بدن است.

تاثیرات حرکات ورزشی در کاهش وزن

حرکات ورزشی شما در خانه، به مرور باعث افزایش حجم توده عضلانی تان می شود، با افزایش حجم عضلات حتی فعالیت های روزمره شما مستلزم سوزاندن کالری بیشتری می شود.

برای کنترل روند تناسب اندام خود با یک متر نواری هر چند وقت یکبار اندازه دور کمر، بازوها، باسن، ران و سینه خود را نسبت به قبل مقایسه کنید.

همچنین عوامل روانی در کاهش وزن نیز مهم است اگر شما یک زندگی پر استرس دارید، روند کاهش وزن شما امری سخت و دشوار خواهد بود.

انجام حرکات ورزشی علاوه بر کاهش وزن و حفظ تناسب اندام موجب قوت ریه ها، افزایش سلامت قلب، کاهش کلسترول، دفع سموم بدن از طریق تعریق، پاکسازی و افزایش انعطاف پذیری عروق و رگ های خونی، افزایش سطح اکسیژن خون و متابولیسم سلول ها، قوی شدن عضلات شکم و جلوگیری از افتادگی اعضای داخل شکم می شود.

مکمل حرکات ورزشی

شما میتونید قبل یا بعد از انجام دادن ورزش از مواد غذایی استفاده کنید که باعث میشن چربی سوزی شما افزایش پیدا کنن.

قهوه یکی از بهترین گزینه ها است. در کنار اون میتونید از دمنوش نیوشا استفاده کنید.

دمنوش بلوبری یا تمشک آبی نیوشا باعث میشه متابولیسم بدن شما افزایش پیدا کنه و چربی سوزی بهتری داشته باشید.

0

دیدگاه شما

سیزده + شانزده =

بدون دیدگاه

تماس با ما